• يکشنبه ١٢ آذر ١٤٠٢-١٢:٥٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٠٣٥
اقراریان خواستار شد:9-197

شهرداری تهران گزارش اقدامات خود در خصوص آلودگی هوا را به شورا ارائه دهد

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران، ضمن تأکید بر وظایف شهرداری ها بر اساس قانون هوای پاک، از شهردار تهران خواست گزارش اقدامات انجام شده از سوی شهرداری در خصوص این قانون را به شورای شهر ارائه کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی اقراریان، رئیس کمیته نظارت شور، ضمن شهادت دو سردار سپاه اسلام در عملیات مستشاری در سوریه توسط رژیم صهیونیستی و درخواست از کمیته نامگذاری شورا برای نامگذاری دو معبر به نام این دو شهید در اولین فرصت، بیان کرد: از سازمان زیباسازی شهر تهران نیز درخواست می شود اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهد. رژیم اشغالگر باید بداند که این تحرکات بی پاسخ نخواهد ماند و باید منتظر واکنش مناسب جمهوری اسلامی ایران برای خون های ریخته شده مستشاران خود باشد. 
اقراریان در ادامه در خصوص آلودگی هوا و و اقدامات لازم در این باره متذکر شد: بر اساس قانون هوای پاک، شهرداری ها ۱۰ وظیفه مهم در خصوص آلودگی هوا بر عهده دارد؛ ما به عنوان نمایندگان مردم، علاوه بر مطالبه و پیگیری وظایف سایر دستگاه ها در این باره، از شهرداری تهران نیز این سوال پرسیده می شود که آیا به وظایف خود عمل کرده است یا خیر. 
رییس کمیته نظارت شورا در ادامه، خطاب به شهردار تهران متذکر شد: با عنایت به تکالیف قانونی شهرداری تهران، بر اساس قانون هوای پاک شهر دار تهران، در اسرع وقت گزارشی از اقدامات انجام شده در این باره به تفکیک تکالیف به کمیته نظارت شورا ارائه کند؛ همچنین پیشنهاد می شود با استفاده از ظرفیت های اطلاع رسانی شهرداری تهران و تابلوهای تبلیغاتی همشهری های عزیز را از وظایف و سهم دستگاه در موضوع آلودگی بر اساس قانون هوای پاک مطلع کند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: